Friday, July 13, 2007

tentang bon odori dan nazi



nampaknya kali ini saya tak boleh pergi Bon Odori...sedihnya...
sebab tengah hari esok saya ada majlis orientasi berkaitan pengambilan pelajar asing Jepun bulan Ogos ini.Maaaaaaaaafffffffflah Tali dan Joe.Saya pun benarbenar nak pergi.Tengah fikir nak pakai yukata ke tak,tetiba teringat esok ada orientasi.You orang pergi sendirilah,senang saja,naik keretapi dan shuttle bus.Jangan takut dengan hantu keretapi ke gay guys yang nak pikat Joe dan seterusnya bitch slap Tali yang ingin mempertahankan maruah dan kesucian Joe.

~~~~~~

kali ini saya akan blog dalam BMelayu supaya orang asing yang mungkin tersinggung perasaan tidak akan terbaca...

Tadi saya tengah buat reference untuk si Irwin untuk projek 'Before and after" subjek reka bentuk.Topik saya berkaitan perang,lalu saya cari reference berkaitan WW2,sebab WW2 sangat drama,kan,dengan si hitler dan konco konco nya.Jadi saya pergi cari buku tentang khemah mati.Gambar gambar dia dahsyat sangah weh,kejam betul.Gambar gambar kubur massa,mayat,orang yang tengah kena tembak(pembunuhnya senyum pulak tu,sadis betul) kalau sebelum ini tak pernah nampak gambarnya, tak boleh terfikir pun manusia boleh berbuat demikian...

~~~~~~

I'm so proud of myself for being able to remember my Bahasa Melayu.

~~~~~~

The last link to Robert Miles' Children didn't work,so link out from my recommended videos list if you want to see it.

~~~~~~
Today's picture:Alphonse Mucha's Ilsee

1 comment:

Tooni said...

ahahahha tak apaaa~ kita boleh tumpang kereta nisaaaaa 8D