Sunday, November 11, 2007

Tidak boleh diganti

Ke kiri ke kiri.
ke kiri ke kiri
Semua benda-benda engko kat dalam kotak ke kiri
dalam almari, semua tu I punya
ya, jika I yang beli engko jangan kacau(jangan kacau)
ye lah, terus merepek-repek lah
tapi kau boleh ke merepek-repek sambil berjalan?
lagipun itu nama I kat atas teg tu.
jadi alihkan beg engkau, I akan panggil teksi.

Melepak di halaman depan, beritahu I betapa bodoh diri say
beritahu I tak boleh cari balak macam you.
You dah jadikan I berputar belit.

Kau tak boleh tahu tentang saya
Kau tak boleh tahu tentang saya
Aku boleh milik engkau versi 2.0 dalam masa satu minit
lagipun dia akan datang dalam masa satu minit, bayi
Kau tak boleh tahu tentang saya
Kau tak boleh tahu tentang saya
Aku boleh milik engkau versi 2.0 selewat-lewatnya esok
Jadi jangan mimpi
Kau tidak boleh diganti

Jadi pergi ke depan dan hilangkan diri
Telefon anak ayam tu dan check dia kat rumah tak
oops, aku judi kau tak tahu aku tahu
Agaknya apa punca yang menyebabkan aku halau kau keluar rumah?
Sebab engko tak benar
Memandu Si Minah dalam kereta aku
Bayi,jatuhkan kunci
Tergesa-gesalah sebelum teksi pergi

Jadi sebab aku bukan semua benda engko
Aku jadilah bukan benda engko.
Bukan apa-apa benda dekat dalam mata engko.
Bayi, aku takkan menangis untuk kau
Takkan hilang sekenyit mata tidur
Sebab sebenarnya engko senang diganti

Ke kiri ke kiri
Ke kiri ke kiri
mmmmmmmmmmmmm.........
Ke kiri ke kiri
Semua benda-benda engko kat dalam kotak ke kiri
Ke kiri ke kiri
Jangan untuk sesaat anggapkan
Kau tidak boleh diganti

No comments: